Felul in care a functionat, conform Adland, este ca vizitatorii parcului de amuzament au purtat bratari RFID. Acest lucru le-a permis participantilor sa acceseze conturile lor de Facebook si sa marcheze ca ‘like’ (a place) diferite atractii ca topoganele pe apa si jocurile video. Daca fotograful parcului le-a facut poza, nu trebuiau decat sa arate bratara pentru a fi marcati in poza.
Integrand evenimentul de trei zile cu Facebook prin RFID a fost ideea de baza pentru a face publicitate agentiei Publicis E-dologic si se pare ca a fost extrem de reusita. Conform video-ului atasat mai jos, adolescentii au folosit functionalitatea Facebook non stop. Au fost mai mult de 35000 de update-uri zilnic cu toate ca satul gazduieste doar 650 de adolescenti odata.
Seful executiv al E-dologic, Enon Landenberg a spus: “Cautam in continuu modalitati de a conecta lumea fizica cu cea virtuala. Ideea din spatele “Masinii Like” este solutia cea mai buna. Este o metoda inovativa si dechizatoare de drumuri, si prin aceasta posibilitatea de a antrena prietenii de pe Facebook in evenimentele si experientele la care luam parte, devine o realitate foarte adevarata.”
Este o idee foarte inteligenta si se pare ca s-a gasit calea perfecta si demografica pentru a o testa. Cineva trebuie sa incerce sa faca o replica in curand – totusi data viitoare cand un astfel de eveniment are loc s-ar putea sa includa si o integrare cu Facebook Places. Pare o combinatie cat se poate de evidenta ca Facebook a folosit RFID pentru a-si testa serviciile de locatie la conferinta f8 developer din Aprilie.
0 comentarii:
Post a Comment